torsdag 18 november 2010

En skitbra toalettdag tillönskas alla!

Imorgon är det dags igen. Ska bli fantastiskt intressant att se hur gammal jag kommer bli i år. Jag vet att enligt födelsedatumet i det snart utgångna passet tar jag klivet in i mitt fjärde decennium (eller nja, det gör jag väl egentligen inte förrän dagen efter den stora bemärkelsedagen om man ska va petnoga), men det räknar jag med att fortsätta ignorera. Med undantag för en så god som någon anledning att fira och därmed sjujäkla fest misstänker jag att livet inte kommer förändras nämnvärt. Skönt.

Och förresten, tack mamma för allt den där dagen för 30 år sedan. Det var inte meningen att göra dig illa...

1 kommentar:

  1. Jag är så otroligt glömsk så jag passar på att gratulera idag!

    Stort gratis i förskott på din stora dag, hoppas den blir fantastisk!

    SvaraRadera