fredag 31 december 2010

Gott Slut & Gott Nytt

Det går ju inte att bara förbise det faktum att det idag är årets sista dag. På något vi kräver ju detta en tillbakablick (jo, jag gillar årskrönikor).



Precis som 2009 inleddes året med en sjuhelvetes sjukdomsperiod. Sen framlevdes de följande 12 månaderna i ett tämligen hälsosamt tillstånd, åtminstone fysiskt sett. Min lilla hjärna har dock, som vanligt, roat sig med att livligt irritera sig över och klaga på det mesta från vansinniga mängder snö, kyla och is, Olympiska Spel, vardagsproblematik,Västtrafik, sommarvärme, jobb, flytt, brandlarm, fotgängare, hyresvärdar, telfonförsäljare, valet och jämna födelsedagar till fåniga saker som stått i tidningen samt allmäna idioter runt omkring mig. Nämen se där, 2010 i ett nötskal!

Nja, en hel del fantastiska grejer skedde ju också...inte ens jag kan vara bitter hela tiden, så: Tack för att du hängt med!

1 kommentar:

  1. Kanske är du inte mer bitter än alla oss andra!?

    Stryk hyresvärdarna så har du väl i stort sett mitt bittra år också. Istället kan du lgga till fuckings rörläggare och idiotiska läkare så blir den komplett :)

    2011, nytt år nya omöjligheter!

    Gott nytt år!

    SvaraRadera