onsdag 19 januari 2011

Kära Västtrafik,
Efter ett stort antal försändelser från min sida, som lett till mycket små, för att inte säga obefintliga resultat från er sida, har jag nu ett förslag. Då det uppenbarligen ödslar båda min och er tid att skriva respektiva läsa och arkivera dessa i pappersåtervinningen (bristen på förändring och förbättring har lett mig till slutsatsen att ni måste använda detta system) tänkte jag i fortsättningen bara meddela er när ni lyckas hålla det ni lovar. Eftersom det är så ytterst sällan era bussar och spårvagnar avgår i tid, biljettsystemet fungerar och information finns att tillgå kan jag skicka ett kort meddelande när det sker, i stället för att påpeka era fel och brister. Detta kommer ju spara värdefull tid för alla parter, då pappersarbetet minskas drastiskt. Jag förutsätter att ni noterar mitt vidare dagliga missnöje med era produkter, såvida ni ej mottager skriftlig information om motsatsen. Utskick av eventuell ersättning, enligt er egen resegaranti, kan sändas till min bokföringsadress.
Vänligen,
BitterBettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar