tisdag 22 september 2009

Pördigt

Idag bjöds Mannen med stort M och jag på lunch hos Granntösen. Hemma hos henne fanns den senaste upplagan av Expressens Fredagsbilaga och denna innehöll en underbar liten godbit i form av en intervju med bloggerskan Mogi. Ni vet, hon som blivit känd endast på grund av att hon hittat på egna ord. Hon säger där något i stil med att folk antingen tycker att hon är ett geni eller inte alls förstår henne och menar att hon är puckad. Jag vet vad jag anser... Har dessutom en teori om varför hon hittar på egna ord. Jag tror att hon gör detta för att hämnas på världen. Hon vill helt enkelt ge igen för att hon inte förstår vad någon säger och tänker som så att "då ska de minsann inte fatta vad jag säger heller, ha!" Ser ingen annan logisk förklarning...

1 kommentar: