onsdag 14 oktober 2009

Genomkläder?

Får man klä sig hur som helst? På gymmet idag hamnade jag på crosstrainern bredvid en jättehurtig tjej, supervältränad och effektiv som en duracellkanin. Dock såg jag att hon hade en stor reva i sina träningsbyxor. Den gick nästan från linningen och en bra bit ner på benet, stor nog så att trosorna syntes igenom. Oj, va pinsamt, tänkte jag, hon har nog inte sett det, så inne som hon är i sitt tränande. Bäst jag säger till henne, lite snyggt, när jag går förbi. Var på vippen att göra detta när jag såg att hon hade ett matchande hål på andra sidan! Följaktligen kan det inte ha gått henne obemärkt förbi. Vad är oddsen att det ska hända? Nej, hon måste helt enkelt ha valt att ha på sig just de byxorna. I all sin bristande härlighet. Hon hade ju uppenbarligen råd med ett gymkort så helt utfattig kan hon knappast vara och allt verkade ju funka på henne rent fysiskt så att sy ihop det hela borde inte heller va ett problem. Eller för guds skull häfta ihop om hon är helt husligt inkapabel! Allt är bättre än vad hon visade upp.

Jag vet att många inte håller med mig, men det heter underkläder. De ska vara under kläderna. Och underkläder ska inte synas när man är påklädd!

2 kommentarer:

  1. *host*bakåtsträvare*host*:)
    (Hur fan får jag till en profil/Le Hag)

    SvaraRadera
  2. Le Hag ska gå kurs hos mig, det är beslutat! Fredag kväll kanske?

    Eller så gör hon bara såhär: Välj Namn/webbadress och fyll bara i ett namn.-klart!

    SvaraRadera