torsdag 5 november 2009

Anna Skipper har fel

Av någon outgrundlig anledning känner jag motvilja gentemot Anna Skipper. Jag vet inte riktigt vad det grundar sig i, men det kan vara så enkelt att jag, personligen, inte tycker hon verkar trevlig. (Jag vill dock poängtera att jag aldrig träffat henne, utan detta bara är en magkänsla som beror på hur jag uppfattat henne i TV). Hur som helst så log jag lite skadeglatt åt Karin Ahlborgs funderingar i dagens matkolumn. Hur många gånger har vi inte sett kändisar göra reklam för diverse olika saker, vare sig de har att göra med deras "expertområde" eller inte?

Jag tycker det vore roligaste om Skipper började promota bröd efter tidigare uttal som "Bröd är död". Jag uppskattar den typen av helomvändningar -mest för att jag gillar smörgås. Och bilden ÄR rolig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar