onsdag 11 november 2009

Service -she nailed it!

Idag är jag inte bitter. Inte det minsta. Istället ska ni få läsa en kort berättelse om service.

Jag hade ordnat tid för att äntligen fixa mina naglar och valt en salong vid namn Nails4life. När jag bokade berättade jag att jag skulle börja jobba vid 15 och hon gav mig en tid vid 12. Besöket hos nageltjejen Natalie drog dock ut lite på tiden (det tar ett tag att få snygga fingertoppar) och det stod efter en stund klart att jag inte skulle hinna till jobbet i tid. Vad gör hon? Hon ber pojkvännen sticka och hämta hennes bil och så kör hon mig till jobbet när behandlingen är klar! Detta, mina vänner, är service på hög nivå! Så hög att man förtjänar lite gratisreklam hos BitterBettan. Alltså, vill ni ha fin-fina naglar: gå till Natalie på Nails4life. Hälsa från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar