lördag 28 november 2009

Skriv en bok om dina preferenser

Jag funderar på om min nackspärr eventuellt påverkade min hjärnverksamhet negativt. Kanske blev någon liten nerv överansträngd och gav bara upp till slut, vilket resulterar i att jag nu inte kan tänka klart? I alla fall har jag en fråga. Jag fick en bokning från en dansk resebyrå och på den står "Vänligen skriv: Bög". Vad tror ni att de menar? Inte kan det väl vara så att resebyrån verkligen tycker att gästens (som för övrigt reser ensam) sexuella läggning bör stå med på bokningen? Jag använde google translate för att se om bög möjligtvis kan betyda något helt annat på danska, vilket resulterade i översättningen "bok". Vänligen skriv en bok? Nja, sådär troligt va? Vad tror ni menas med detta något kryptiska meddelande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar