torsdag 17 december 2009

Förvuxna buspojkar

Mina grannar på jobbet har humor. 12-åringars humor, men ändock. Och jag uppskattar den. Företaget tvärs över gatan består av ett gäng medelålders, gladlynta herrar. När jag häromdagen tog en promenad runt kvarteret för att köpa lunch stötte jag på två av dem i full färd med att linda in en kollegas bil med toapapper. På frågan om han verkligen förtjänade det fick jag svaret "Ja.....VERKLIGEN!" Jag tycker det är fantastiskt med fullvuxna män som ännu har barnasinnet kvar. Mannen från tvätteriet som av en händelse var där samtidigt föreslog att bilen ägare nog var en riktig skitgubbe. Frågan kvarstår...vad hade han egentligen gjort?

1 kommentar:

  1. Haggan misstänker att han glömt spola efter sig efter nummer 2 och att de därför made a point!

    SvaraRadera